Verslag event “Vitaal Wonen”

Onder voorzitterschap van Fadime Örgu heeft op 10 oktober in de Kas in Woerden het ledenevent “Vitaal Wonen” plaatsgevonden.

Judith Hin van het Planbureau voor de Leefomgeving vertelde over de koers van Vitaal Wonen voor iedereen. Martine van der Griendt-Slobbe werkzaam bij Gebiedsontwikkeling PBD geeft haar visie op gezondheidswinst door woon- en leefomgeving.

Met circa 45 deelnemers is de bijeenkomst weer zeer geslaagd en belangrijker nog, iedereen gaat met concrete praktische ideeën naar huis om het pad naar gezond en vitaal wonen voor iedereen te vereenvoudigen.

Als lid van GemeentenNL ontvang je binnenkort het verslag van het Event Vitaal Wonen gratis.

Veel leesplezier en inspiratie!