Vacature: Enthousiaste Officemanager (32 uur p/w)

vacature officemanager

Ben jij een verbindende factor, een echte duizendpoot, en krijg jij energie van een dynamische werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als onze nieuwe Officemanager zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt. Jouw takenpakket is divers en uitdagend:

• Ledenbeheer en communicatie: Je houdt de ledenlijst up-to-date, verstuurt uitnodigingen voor events en beantwoordt vragen van leden snel en adequaat.
  • Evenementen en trainingen: Jij organiseert en coördineert evenementen en bijeenkomsten, inclusief het regelen van locaties en het ondersteunen van trainers.
  • Administratieve ondersteuning: Van het voorbereiden van vergaderingen tot het beheren van agenda’s en mailboxen, jij regelt het.
  • Financieel beheer: Jij bent verantwoordelijk voor facturatie, debiteurenbeheer en de financiële administratie.
  • Website en automatisering: Je monitort en beheert onze websites en digitale processen, en ondersteunt het team waar nodig.

Wie ben jij?

• Je hebt minimaal een HBO-opleiding afgerond en hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.
  • Communiceren is jouw tweede natuur, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent een echte organisator en planner, met een proactieve en oplossingsgerichte houding.
  • MS Office en CRM-systemen hebben geen geheimen voor jou.
  • Je hebt affiniteit met digitalisering en websitebeheer.

Wat bieden wij?

• Een uitdagende en afwisselende functie binnen een open, optimistische en ondernemende organisatie.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een collegiale werksfeer met enthousiaste collega’s.
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een werkplek op ons kantoor met dakterras in Alphen aan den Rijn.

Over ons

Bij PublicNL/CommunityNL zorgen wij voor een thuis voor iedereen. Wij verbinden professionals die werken bij overheden en bedrijven door middel van events, trainingen en commissies. Samen met onze leden werken wij aan boeken, onderzoeken en papers. Onze communities bestaan onder andere uit CorporatieNL, NEVAP en GemeentenNL.

Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging?

Stuur je CV en een korte motivatie waarin je vertelt waarom jij de perfecte aanvulling bent voor ons team. We kijken uit naar je reactie!

Stuur je sollicitatie nu naar info@publicnl.nl en word onze nieuwe sterspeler! Of bel ons eerst voor meer informatie op 088 – 04 555 01.

Over Tino Meijn

Tino is oprichter van GemeentenNL, het belangrijkste onafhankelijke platform voor gemeenten. Hij werkt voor en met organisaties in het publieke domein.

Bekijk alle berichten van Tino Meijn →