Vraag het landelijk AI-boek Nederlandse Gemeenten aan

AI of kunstmatige intelligentie is op dit moment een hot item, zeker voor gemeenten. Het is belangrijk om de stand van zaken rondom AI-toepassingen op een rij te zetten en van elkaar te leren. Want wat zijn de behoeften en uitdagingen die met AI gepaard gaan, wat zijn de toekomstverwachtingen en welke praktijklessen zijn al met elkaar te delen?
Binnenkort lees je alles in het e-boek: “AI voor Nederlandse Gemeenten”.

Het AI boek Nederlandse Gemeenten staat boordevol statistieken, interviews en inzichten. Er werkten meer dan 700 mensen aan mee via hun antwoorden op vragen en het delen van hun ervaringen. Hiermee is dit het eerste en gelijk het belangrijkste boek dat verschijnt over AI bij gemeenten.

Aanvragen

Alle leden van Gemeentennl krijgen dit e-boek gratis. Vraag het e-boek aan via info@gemeentennl.nl.

Lidmaatschap

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en krijg het e-boek gratis toegestuurd.