Verplaats jezelf in de ontvanger van je e-mail, brief of andere tekst. Schrijf voortaan berichten die uitblinken in klantgerichtheid en duidelijkheid. Niet alleen met de klant, maar met iedereen waar we schriftelijk mee communiceren.
Wat je leert
Deze online training helpt jou bij een betere klantcommunicatie. Het leert je om zowel zakelijk als vriendelijk te zijn. Actief, persoonlijk, klantgericht en zonder clichés. Ook krijg je handige tips voor een goede structuur en volgorde van je tekst. Je gebruikt eigen teksten en doet tussendoor praktische oefeningen. Na afloop ken je alle do’s en don’ts van klantgericht schrijven.
Prijs
Alleen leden van GemeentenNL kunnen gratis aan deze training deelnemen
Locatie
Volg deze online training live via je computer, laptop of mobiel
Datum
14 september 2023
Programma
TIJD | ONDERWERP |
09.00 | Wat is klantgericht communiceren |
09.30 | Opbouw en structuur |
10.00 | Stijl (kort, helder en actief) |
10.30 | Pauze |
10.45 | Benadering (klantgericht, servicegericht en positief) |
11.30 | Een kort rondje spelling |
12.00 | Afsluitende tips en huiswerk |
12.30 | Einde training |
Trainer
Rick Evers verzorgt deze online training. Rick is al jarenlang communicatieadviseur bij verschillende overheidsorganisaties en tegenwoordig ook eigenaar van Jou tekst & training. Daarnaast is hij auteur van het boek Schrijf eens even normaal, joh.
Voor wie?
Deze training is bedoeld voor iedereen die in de praktijk of beleidsmatig te maken heeft met klanten, bewoners, burgers, stakeholders zowel buiten als binnen de eigen organisatie. Bijvoorbeeld managers, projectleiders, klantcontact medewerkers, wijkbeheerders en consulenten. Maar ook voor communicatieadviseurs die collega’s willen helpen om beter te schrijven.
Meld je aan
Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens hieronder in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.
Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.