NEVAP sluit aan bij GemeentenNL

nevap sluit aan bij gemeentennl

Het Nederlands Vastgoedexploitatie Platform (NEVAP) sluit per 1 juli 2024 aan bij PublicNL, de moedermaatschappij waar onder meer GemeentenNL en CorporatieNL onder vallen. Met deze belangrijke stap worden NEVAP en GemeentenNL in staat gesteld om de komende jaren hun activiteiten verder uit te breiden, een breder netwerk aan te boren en om de kennisoverdracht van en voor de woon- en vastgoedexploitatiesector naar een hoger niveau te tillen

Meer innovatie en kwaliteit door samenwerking

Met deze nieuwe koers zet NEVAP zich, onder de vlag van PublicNL, verder in om innovatie en kwaliteit centraal te stellen. Door de samenwerking ontstaat een krachtige synergie die samenwerking in de keten nog beter mogelijk maakt. Ook het merk NEVAP, het ledenbestand en activiteiten gaan voort naast GemeentenNL.

De overgang van NEVAP markeert een cruciale mijlpaal in de haar geschiedenis en is het resultaat van een evaluatie van de toekomstige koers van de vereniging en een uitgebreide marktconsultatie.

Versterking van leiderschap en capaciteiten

Met de continuïteit van de huidige directeur, Mayra Rijkse, blijven de visie en het leiderschap behouden. Bovendien wordt de backoffice uitgebreid. Dit zorgt voor een efficiëntere werking, maar biedt ook ruimte voor een uitbreiding van de activiteiten, zoals die in de afgelopen jaren door onder andere het Business Innovatie Lab gevormd zijn. De positie van NEVAP als toonaangevende speler in de vastgoedmarkt wordt hierdoor verder versterkt.