Gezondheidswinst door leef- en woonomgeving

Martine van der Griendt-Slobbe is de tweede spreker op ons event: “Vitaal Wonen” van 10 oktober a.s. Martine is Ontwikkelingsmanager bij het Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD.) Het BPD ontwikkelt woningen in wijken waar mensen prettig kunnen wonen, werken en zich ontspannen.

De praktijk is meestal complex als het gaat om vitaal en gezond wonen te realiseren. In deze bijdrage leer je hoe de leef- en woonomgeving kan worden vormgegeven om gezondheidswinst te behalen, hoe je vitaliteit en gezond wonen kwantificeert, wat het kost, en hoe je de brug slaat tussen de menselijke maat en systematische organisaties.

Verdere informatie over het PBD vindt u op hun website.

Het volledige programma van het event tref je hier aan.

Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.

Over Hellen Meijn

Hellen is projectleider en redacteur bij GemeentenNL

Bekijk alle berichten van Hellen Meijn →