Kom naar ons event: Vitaal Wonen

Op donderdag 10 oktober vindt ons nieuwe event Vitaal Wonen plaats in de Kas in Woerden. Tijdens dit event richten we ons op het bereiken van gezondheid en vitaliteit in het wonen. Samen verkennen we de concrete mogelijkheden om Vitaal Wonen voor iedereen te realiseren.

Waarom dit event?

Dit event gaat in op de diverse aspecten van gezondheid en vitaliteit in relatie tot gemeenschappen, leef- en woonomgevingen. We zullen succesvolle praktijkcases bekijken waarin gezondheid en vitaliteit van mensen centraal staat, met speciale aandacht voor de rol van gemeenschappen en woonomgevingen. Het uiteindelijke doel is om het pad naar gezond en vitaal wonen voor iedereen te vereenvoudigen.

Centrale vragen

We zullen dieper ingaan op de volgende twee kernvragen:

• Hoe kunnen we ervoor zorgen dat elk individu gezond en vitaal is binnen zijn eigen leef- en woonomgeving?
  • Op welke manier kunnen wij als professionals bijdragen aan vitaliteit en gezondheid in alle leef- en woonomgevingen?

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen via de aanmeldknop.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.