Wat kost een niet-vitale wijk

kosten niet-vitale wijk

Bij een vitale wijk denk je waarschijnlijk aan gelukkige bewoners in goed onderhouden woningen die prettig met elkaar omgaan. Je weet inmiddels dat dit niet de dagelijkse praktijk is in veel wijken. De basis voor een sterke wijk is de mate waarin deze vitaal is. Maar wat doe je als het tegenovergestelde het geval is?

Leer wat je kunt doen De praktijk is complex als het gaat om vitaal en gezond wonen. Tijdens het volgende ledenevent bespreken we onder meer wat een niet-vitale wijk kost en wat een vitale wijk oplevert. Waar zit je winst?

Jouw belang In jouw functie is het verstandig om niet alleen de zachte, menselijke kant van sterke en vitale wijken te kennen maar ook om dit te onderbouwen met feiten. Dat maakt je betoog om zaken aan te pakken zoveel sterker.

Ledenevent: Vitaal Wonen Tijdens het volgende ledenevent richten we ons op het bereiken van gezondheid en vitaliteit in het wonen. Samen verkennen we mogelijkheden om Vitaal Wonen voor iedereen te realiseren. Want dat kan best, toch?

Waar, wanneer Dit ledenevent vindt plaats op donderdagochtend 10 oktober van 09.00 – 12.00 uur in Woerden. Jouw organisatie is lid van GemeentenNL, dus meld je gratis aan op de eventpagina of via het ledenplatform.

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.

Over Hellen Meijn

Hellen is projectleider en redacteur bij GemeentenNL

Bekijk alle berichten van Hellen Meijn →